niedziela, 19 maja 2013

Niall-4

,,Mój imagin jest trochę dziwny bo nie mam talentu" Tak do mnie napisała pewna directionerka od której mam tego Imagina mi się podoba ale teraz to wy go ocenciem momencie -Jse~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~#~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dziś mija 5 rocznica śmieci taty wydaje to się tak dawno a dla mnie to jest jak by było dziś tata on był wspaniały w porównaniu do mamy ciągle pije i się wogole mna nie interesuje może mam te 16 lat ale jej potrzebuje.Znów się z nią pokłóciłam postanowiłam że się wyprowadze z domu spakowałam swoje rzeczy i wybiegłam z domu.Poszłam do parku siedzialam tam kilka godzin gdy nagle ujrzałam go to była miłość od pierwszego wrejzenia On podszedł do mnie i spytał -Hej co tak sama siedzisz śliczna -hej a co to cię interesuje -nic tylko zastanawia mnie co taka ślicznotka sama po nocach w parku imagina mi się podoba ale teraz to wy go ocencie :) wtedy odpowiedziałas mu wszystko on zaproponował żebyście pojechali do niego w pewnym momencie -Jestem Niall a ty -(T.I) *Minął miesiąc* Jesteś z Niallem wszystko ci się układało do dziś do tego telefon -część (T.I) Niall miał wypadek nie wiadomo czy przeżyje -co gdzie kiedy jak -zaraz po ciebie przyjdę *30 minut później jesteś z szpitalu* przychodzi lekarz i mówi że Niall nie żyje twoje życie siękompletnie odwróciło Dziś jest pogrzeb twojego ukochanego stoisz nad jego grobem i się zastanawiasz dlaczego to wszystko spotyka cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz