niedziela, 7 lipca 2013

Wszyscy część-2



CZYTASZ KOMENTUJESZ


Zastałam tam Kasię, Majkę, Kubę, Michała i psa!!! Jejku zawsze marzyłam o psię, ale oczywiście rodzice się nie zgadzali.

 -Zuziu to dla ciebie- Mama podała mi zwierzaka. 

-Jest cudny- Zaczęłam go ściskać. Następnie wszyscy zaczęli wręczać mi prezenty. Od Kasi dostałam buty, które tak bardzo chciałam mieć, od Mai dostałam bluzkę z flagą Anglii, a od Kuby naszyjnik z moim imieniem. 

-Na mój prezent musisz jeszcze trochę poczekać- Uśmiechnął się łobuziacko Michał.- Ja idę, wpadnijcie dzisiaj do mnie o 19- Po tych słowach skierował się w kierunku drzwi wejściowych,a za nim Kuba. Byłam ciekawa co planuje Michał. Może to samochód? Nie, może biżuteria? A może motor? Moje rozmyślania przerwał głos Mai -Idziemy, do cenrum handlowego? 

-Jasne- Odpowiedziałam razem z Kasią chórem. Wszystkie ruszyłyśmy w stronę przystanku autobusowego. Po 10 minutach byliśmy już w arkadi. Gdy tylko weszliśmy do wielkiej budowli, zaczęłyśmy nasze "Wielkie zakupy" . Na reszcie byłam w moim świecie. *2 godziny później*Byłyśmy chyba we wszystkich sklepach, ale ostatecznie wybrałyśmy ubrania które nadadzą się idealnie na spotkanie w domu Michała. Po powrocie do domu od razu przebrałam się w nowo kupione ubrania. Za nim się spostrzegłam mój zegarek wskazywał 18:40. Postanowiłam że udam się już do domu ukochanego. *15 min później* Zapukam do wielkich drzwi domu w którym byłam miałam się pojawić. Drzwi otworzył mi nie kto inny jak Michał. Gdy tylko mnie zobaczył uśmiechnął się po czym bez słowa złapał mnie za rękę i zaczął prowadzić w stronę podwórka. Byli tam już wszyscy goście i co najdziwniejsze scena. Chłopak pomógł mi na nią wejść i kazał usiąść na krześle znajdującym się na jej środku. Po chwili do moich uszu dobiegła spokojna melodia Little Things. Myślałam że po prostu puścił ją z radia, ale nie. Nagle dookoła mnie stali moi idole śpiewając tekst piosenki. 

***

Prezent od rodziców: 





Prezent od Kasi:




Prezent od Mai:



Prezent od Kuby:


Strój Kasi:



strój Mai:



Struj Zuzi: 



~Tomi


2 komentarze: