sobota, 6 lipca 2013

Niall-3

Prosze o komentowanie a nastepna czesć pojawi się jutro lub pojutrze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Pauliny
-No to co to za niespodzianka?
-Dowiesz się na miejscu , wsiadaj na motor.
-A gdzie jedziemy.
-Nic ci nie powiem to ma być niespodzianka.
-Okej kochanie już nie będę wypytywać.
Wsiadłam na motor założyłam kask na moje farbowane włosy i złapałam Dylana lekko w pasie.
-Złap się mocniej bo wypadniesz 
Nic już więcej nie odpowiedziałam tylko zrobiłam tak jak kazał. Po chwili pojazd ruszył a ja podziwiałam widoki przytulając się do ukochanego lecz w duchu ciągle myślałam o Niallu. Moje zamyślenia przerwał koniec naszej jazdy i piękna dziewczyna przed jakimś cudownym domem. Dziewczyna była ubrana bardzo skompo. Krótka spódniczka nie zakrywająca tego co powinno , szpilki pewnie z jakiś 15cm , gorset który był bardzo ściśniety i potkolanówki trzymające się jej majtek które było widać , na rece dziewczyny były czarne długie rekawiczki
. Usta miała czerwone jak krew ` a oczy były pomalowane na czarno.
-Cześć Paulina pewnie już o mnie słyszałaś? I co zgadzasz się że tak by było lepiej nie tylko dla Dylana?
-Ale o co chodzi? Kim ty jesteś? I z czym mam się zgadzać?
-Sorry Diana ale dopiero teraz chche jej o tym powiedziec? (Wyrwał sie z chwilowej ciszy głos Dylana)
Z rogu usłyszałam znajomy głos który mnie wołał.
-Paulina Paulina Paulina!
-Kevin co ty tu robisz?
-Nie pamiętasz byliśmy umówieni miałaś wrócić do domu 30 min temu mamy jechać z chłopakami do skayparku. A po za tym wglądasz niesamowicie
Poszłam z Kevinem ale cały czas myśląc kim była ta kobieta...
Tak wyglądała ta Diana:

Tak był ubrany Kevin


Tak był ubrany Dylan
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Proszę o komentarze

1 komentarz: