sobota, 6 lipca 2013

Niall-2

Druga Historyjka o Niallu. proszę o komentowanie!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oczami Pauliny:
Gdy wszyscy już zjedliśmy naleśniki w mojej kieszeni zaczął wibrować telefon , wyciągłam go a na wyświetlaczu była wiadomość od Dylana:
Hej kochanie możemy się spotkać mam dla ciebie niespodziankę :)
A ja mu odpisałam:
Dobra o 15:00 koło Big Bena (Londyn)
Powiedziałam chłopakom ,że muszę iść spotkać się z Dylanem a Ole szarpnęłam za sobą  do góry. Gdy weszłyśmy do góry i odtworzyłyśmy szafę nie wiedziałam wogule w czym ja pójdę. Bo Dylana ojciec jest bogaty i muszę jakoś przy nim wyglądać. Ola wybrała mi bardzo fajny komplet a ja poszłam do łazienki i sie w niego wcisnęłam. Naprawdę dobrze w nim wyglądałam.
W to była ubrana Paulina gdy miała iść na spotkanie z Dylanem. 
Pożegnałam się z wszystkimi i poszłam prosto przed siebie. Wsadziłam słuchawki do uszu szłam krok za krokiem wciongnieta w rytm muzyki.
-Hej mała ominiesz mnie i nie przytulisz za chwile a ja biedny co zrobię?
-Już idę nie dramatyzuj.
Rzuciłam się mojemu chłopakowi na szyje.
(Tak to wyglądało gdy Paulina rzuciła się Dylanowi na szyje)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Te Historyjki będą z gifami i zdjęciami. A ja proszę o komentarze.
~By Julia

5 komentarzy:

  1. Fajne...ale pisz dłuższe ;)
    ~ Potato
    Zapraszam na mój funpage na fb
    https://www.facebook.com/pages/One-Direction-moimi-Kevinami-/186836668130566?ref=stream

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale strasznie krótkie, i jak powiedziała- napisała ~Potato pisz dłuższe :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pisz troszeczke dłuższe ale fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. super są te gify i zdj *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. 37 year old Administrative Officer Hermina Borghese, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Americano and Origami. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. Idz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń