piątek, 5 lipca 2013

Wszyscy część-1

Ogólnie ten imagin jest oparty na moim śnie :x

CZYTASZ KOMENTUJESZ!!!

*Oczami Zuzi*
Moje życie jest wręcz idealne. Mam trójkę wspaniałych przyjaciół Kasię, Maję i Kube. Kochającego chłopaka Michała. Pieniędzy nie brakuje, czego chcieć więcej? Do pełni szczęście brakuje mi już tylko pełnoletności. Na szczęście nastąpi to już nie długo. Za nie cały tydzień będę już miała 18 lat!!!
Moje przemyślenia przerwał mi dzwonek do drzwi. Szybko pokonałam długi korytarz który dzielił mnie od drzwi wejściowych, przekręciłam klucz, nacisnęłam na klamkę a drzwi ustąpiły. Stał za nimi nie kto inny jak Michał. Od razu rzuciłam mu się na szyję.
-Kochanie co ty tu robisz?- Zapytałam nie przestając przytulać ukochanego. 
-Nie można już odwiedzić swojej dziewczyny?- Zaśmiał się po czym złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. 
-Wejdź- Uśmiechnęłam się szeroko pokazując przy tym mój aparat na zęby. Razem z brunetem usiedliśmy na skórzanej kanapie i zaczęliśmy oglądać jakiś Horror. Tragicznie się ich boję, więc gdy tylko film się zaczął  ,wtuliłam się w tors chłopaka. Po pół godzinie obojgu nam znudził się ten seans, a więc zadzwoniliśmy po Kasie, Majkę i Kubę. Wszyscy mieszkamy blisko siebie, co oznaczało szybkie pojawienie się gości. Tak jak zwykle, po upływie 10 min wszyscy znajdowali się już w moim salonie. Włączyliśmy  4funTv i zaczęliśmy tańczyć. po 3 piosenkach puścili One Direction- Kiss You. Zaczęłam skakać i krzyczeć tekst piosenki ukochanego zespołu. Tak jestem Directionerką tak samo jak Kasia i Maja.

***Dzień 18 urodzin Zuzi*

Rano obudziły mnie promienie słońca przenikające przez żaluzje. Z dobrym humorem zerwałam się z łóżka po czym podeszłam do szafy.  Zaczęłam przewalać półki w poszukiwaniu jakiegoś fajnego kompletu. Gdy wybrałam ubrania, udałam się do łazienki. Wzięłam szybki prysznic, ubrałam wcześniej przygotowane ciuchy i ułożyłam włosy. Następnie zeszłam na dół. Zastałam tam Kasię, Majkę, Kubę, Michała i....

***
Tak wygląda Zuzia:
 

Tak wygląda Michał:



Kasia wygląda tak:



Maja wygląda tak:



Kuba wygląda tak:



Strój Zuzi w dniu urodzin:



***

I to by było na tyle ;**
Postaram się aby następna część pojawiła się jutro i żeby była dłuższa ;3
~Tomi 

8 komentarzy:

  1. Naprawdę fajny imagin Kasiu <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne.. na 99 % na dole będzie ktoś z 1D albo oni wszyscy :D

    Zapraszam do siebie : http://opowiadanie-directioners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem jedno: GENIALNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zawaliste ;)
    zapraszam na swoje blogi :
    http://oczy-serca.blogspot.com/
    http://dare-to-dreams-with-1d.blogspot.com/
    http://time-to-start-over.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze tylko jeden magin komentujecie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne dlalej :)

    OdpowiedzUsuń