piątek, 5 lipca 2013

Niall-1

Macie tu ode mnie  imagina o Niallu. który będzie miał dużo cześci. Życzę miłego czytania i komentowania!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

............................................Czytasz komentujesz ....................................

                                                     Niall                                                     

Oczami Pauliny:
Uważam ,że moimi najlepszymi przyjaciółmi jest czwórka kochanych debili. A  czemu czwórka bo potajemnie kocham się w Niallu choć chłopcy i moja Ola wiedza ,że Niallerek mi się podoba nie mają zamiaru mu o tym powiedzieć. A nie mówiąc o tym że ja chodzę z Dylanem. A ja jestem im za to bardzo wdzięczna bo nie chce żeby Niall się o tym dowiedział bo on nie czuje tego samego do mnie. Przynajmniej ja tak myślę.
U nas jak u każdych absolwentów prawie zawsze panował chaos a do tego jak się dzieli pokój z Nickiem i kevinem i Olą to jest masakra.
Rano gdy wyszłam z mojego pokoju do kuchni zaprowadził mnie słodki zapach naleśników. Weszłam do kuchni i zobaczyłam ze koło kuchenki stał Harry nagi Harry a koło niego Olga (są razem). Nie przeszkadzało mi to bo już nie pierwszy raz go w takim stanie widziałam. Na kanapie siedziała reszta tych debili.
-Sorry Paulina ,że musiałaś patrzeć na Hazze ale myśleliśmy , wstaniesz póżnije.(Odezwał się Niall)
-Nic sie nie stało przecież to nie pierwszy raz co nie.
-No tak ale..
Nie pozwoliłam dokończyć Kevinowi zdania bo poleciałam po talerz naleśników które parę chwil temu zrobił Harry.
usiadłam między Nickiem a Niallem na kanapie a naleśniki położyłam na stole. ziełam jednego a po mnie wziął Niallerek.I zaczełam rozmyślać .Nawet jeśli niall by był w mnie zakochany nie mogła z nim być bo zapomniałam dzisiaj o tym że Dylan to mój chłopak teraźniejszy chłopak.

To jest Paulina
                                 Paulina ma 18 lat jest farbowaną blondynką o zielonych oczach. 

To jest Niall



   Niall Horan ma 19 lat i jest farbowanym blądynem o głebokich niebieskich oczach.


To jest Nick




J                                       Jest brunetrm o brozowych oczach.Harry to jego brat 18l
To jest Ola



                                         Ola to brunetka o zielonych oczach. Jest BFF Pauliny 19l
To jest Kevin


                                                   Kevin ma brązowę włosy i niebieskie oczy. 19l
To jest Dylan


                          Dylan jest teraznijszym chłopakiem Pauliny. Jest szatynem o brązowych oczach 19l
To jest Harry


                    Harry to brat Nicka i chłopak Oli. Jest lokowatym brunetem o zielonych oczach. 19l
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O to pierwsza cześć historyjki o Niallu i Paulinie w roli głównej. Zapraszam do czytania i komentowania.
~By Julia

5 komentarzy: