środa, 5 czerwca 2013

7-Liam

Ten imagin pisałam dość długo bo mam pusto w głowie do pisania bo zaraz koniec roku a tu tyle sprawdzianów. Komentujcie to mnie motywuje :) Czekam na komentarze piszcie z kim mam napisać następny.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Byłam bardzo bezczelną dziewczyną zwracająca przy każdej okazji na siebie uwagę lecz pomimo charakteru kochałam się w samotniku chłopaku który był zupełną odwrotnością mnie to był on...Liam Payn najwspanialszy chłopak jakiego w życiu widziałam.Od zawsze mi się podobał lecz nigdy nie miałam odwagi do niego zagadać. To niby ja ta odważna a nawet do chłopaka zagadać nie umiałam.Pewnego dnia podczas rozmowy z moją przyjaciółką niechcący wygadałam się jej o mojej miłości. - Wiesz co myślę że jeżeli on też coś do ciebie czuje to pokocha cię taką jaką jesteś , a przecież jesteś ładną , szczupłą dziewczyną . Myślę że wiele chłopaków chciałoby się z tobą umówić. - moja przyjaciółka prawiła mi kazania - Tak wiem ale Liam jest inny , nie jest taki jak ci wszyscy którzy chcą się ze mną umówić - Wiesz co myślę że powinnaś , trochę się uspokoić , może on lubi ciche i nie wyróżniające się dziewczyny- pomyślałam że ona ma rację . Kolejnego dnia cały czas myślałam jak to zagadać do mojego księcia z bajki . W szkole tylko czekałam na okazję by do niego podejść . W końcu zauważyłam że siedzi samotnie , postanowiłam podejść , usiadłam obok i  zaczełam rozmowe -Hej, co tak sam siedzisz, mogę się przysiąść ? - Jasne siadaj . Jestem Liam. - Ja jestem [T.I.]. Zauważyłam cię już dawno , dlaczego tak sam siedzisz ? - Moja dziewczyna poszła coś załatwić. - Aha - zrobiło mi się bardzo przykro dobrze że zadzwonił dzwonek na lekcję bo nie wiedziałam co odpowiedzieć . Pożegnałam się tylko i spokojnie wolnym krokiem poszłam na lekcje. Po powrocie do domu od razu położyłam się od razu i usnęłam . Po obudzeniu zauważyłam na telefonie sms-a był od Liama . Skąd miał mój numer? - od razu pomyślałam . Napisał

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nastepna cześć pojawi sie w nastepnym tygodni tak samo z tamtym chłopakiem bo mam szlaban a ten imagin wsadziłam z trudem :(
~Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz