czwartek, 30 maja 2013

O Mnie

Dam wam pare faktów o mnie.

1.Mam na imie Julia.
2.Mam 13 lat.
3.Na blogu jestem aktualnie sama ale to może się zmienić.
4.Lubie słuchać pop i Metalice
5.Mam dwie BFF
6.Nie mam chłopaka
7.Uwielbiam pisać różne imaginy i opowiadania. Ale nie mam na nie za duzo czasu.
8.Ulubiony kolor Czaeny.
9.Mój ulubieniez z 1D to Zayn ale i tak kocham wszystkich.
10.Chłopacy z Grzywką są tacy zajebiści.
11.Larry is Real
12.Jestem Metalowcem
13.Mój ulubiony przedmiot to Muzyka i W-F
14.Na skypie nazywam się (Czarny,Czarna)
15.Mam karmelowe włosy.
16.Mam zielone oczy
17.Chodze na Hur
18Mam słabą srednią (4.10)
19.drugi i trzeci ulubiony zespuł: Enter Sadman i Room94
20.Chłopacy z Grzywką są tacy zajebiści.

No to gupia ja hahah myśle , że was nie zanudziłam. O i powtarzam Chłopacy z Grzywką są tacy zajebiści. No to przypominam , że imagin o Louisie i Liamie dodałam. 

~Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz