czwartek, 6 czerwca 2013

Louis-8 cze2

Ok mama złamała mi szlaban i mogę pisać imaginy Jeee. To macie tu odemnię drugą cześć o Lou myślę , że wam się spodoba (mam taką nadzieje)
"Piszcie komentarze to mnie motywuję!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                    Louis-8 cześć 2

On czuje do mnie to samo, co ja do niego? Wyciągnęłam laptopa w poszukiwaniu czegoś ciekawego wartego mojej uwagi. Zahaczyłam na jednej z znanych stronek plotkarskich. Był artykuł o Louisie w którym było napisane ,że Louis spotyka się z modelka. Nie mogłam w to uwierzyć przecież mój przyjaciel powiedział by mi ,że ma dziewczynę. Wyłączyłam laptopa i ze łzami w oczach wtuliłam się w moją ulubioną poduszkę z napisem "I'm sorry im happy" którą dostałam od Lou. Nawet nie zauważyłam kiedy się obudziłam. Była godzina 11:00 ale się tym nie martwiłam bo była sobota a ja wyglądałam fatalnie. Wczoraj nie zmyłam makijażu po którym teraz był na poduszce ślad. Wstałam nie chętnie z łóżka i poszłam do łazienki ubrałam się w: krótkie niebieskie spodenki ,czerwoną tunikę z jakimś nadrukiem ,conversy a na tunikę założyłam szarą bluzę ,włosy upięłam w kucyka wsadziłam telefon do kieszeni i wyszłam z domu pobiegać. Wsadziłam słuchawki do uszu i biegłam przez siebie. Nagle ktoś wpadł na mnie.
-Ej uważaj ja chodzisz!
-Sorry nie chciałem.
-Ta nie chciałeś.
-(t.i) to ty?
-Tak o cześć Lou.
-Co się stało kochana (Powiedział bardzo swobodnie bo to przecież mój przyjaciel)
-No jakoś nie miałeś okazji mi powiedzieć ,że masz dziewczynę.
-No ehh eee.
-Tak już widzę jak mi wszystko mówisz.
-(t.i) No ty nie jesteś ze mną taka szczera widzę ,że coś ukrywasz.
-Pa (powiedziałam sucho odchodząc od chłopaka choć chciałam z nim zostać i go przytulić)
-No choć przejdziemy się?
-No dobra ale mnie już nie wypytuj.
-ok
Wziął mnie za rękę i ruszyliśmy do kawiarni za rogiem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to będzie jeszcze jedna cześć tak jak obiecałam. Liam będzie jutro a Louis jutro albo po jutrze. A ja proszę was o komentarze! Miłego czytania
~ By Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz